190309

shalala! (:

Kom hem från skolan för en stund sedan, sjukt skönt att komma hem! jag har iallafall överlevt dagen, men kommentarer har jag iallafall fått!, Men ev av de tre killarna som sa allt i tisdags har iallafall bett om ursäkt, vilket var skönt. men sen är det ju några andra som kallar mig för saker nu, och dom har inte ens med saken och göra :s men jag orkar inte bry mig om det längre! .. Men det är jäävligt skönt att det är fredag imorgon iallafall, ska åka in till ulricehamn vid 20 i tolv eftersom jag slutar vid 11.20, och så ska jag vara med mikaela och "luncha" höh! länge sedan jag träffade henne nu ju! =) Men nu ska jag vänta på att mamma ska prata klart i telefon, och så ska jag prata med henne en stund, och sen ska jag nog gå ut och gå eller springa eller något liknande, annars ska jag äta! ;D haha! :)

Over and out
/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0