190309

Halloooo igen! (;

Var ute och sprang för en stundsedan, så himla sköööönt! sprang nästan 2 kilometer utan att stanna, är riktigt stolt över mig själv eftersom jag inte sprungit sedan i höstas (?) eller var det i våras jag sprang senast(?) jag minns inte men spela roll! ;) höhö. men nu har jag fått lov av mamma och pappa att däcka, så jag ska typ sova snart, jag vet att det är tidigt, men jag är såååå jävla trött! men ha det bra, så hörs vi imorgon! :)


Over and out
/i
jag tänkte bara vara gullig nog att bjuda lite på mig själv, bilden är ifrån när jag är riktigt liten och är hos min kusin! :)
jag är till vänster i bild, och Michelle(min kusin) är till höger! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0