180309

helloo! (;

Vi kan ju ta veckan hittills! ;)

Måndag;
Var hemma från skolan, mådde inte bra, hade yrsel och huvudvärk och så ..

Tisdag;
Var i skolan och den dagen var ju inte speciellt bra iallafall ..
tre killar i min skola betalade inte för frukosten igår, så jag sa till Läraren som är husrådsrepresentant om det och så fick dom prata med rektorn och sen listade dom ut att det var jag som sagt till Läraren och Rektorn att dom inte betalat och så sa dom "men gå och knulla joacim bergstrand" joacim är min förre lärare, och så sa dom att jag är en fitt hora och så, och så sa jag till Läraren igen att dom fått veta att det var jag som sagt till honom om det och så fick dom prata med Rektorn igen och så blev dom ännu mer sura, så det var inte den bästa dagen precis! ..

Onsdag;
inte speciellt lång dag, då det blev en massa kommentarer om det som hände föregående dag så jag ringde och pratade med mamma och hon sa att hon skulle komma och hämta mig, så jag gick till bibloteket och pratade med Torbjörn och Robert och Sofia, det var trevligt, och sedan kom mamma och hämtade mig så jag är hemma nu, och var ute och gick med hundarna, det var skoj! men nu ska jag kolla tv och äta mat.

Over and Out
/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0