180309

Helooo igen! :)

Med tanke på vad jag skrev i förra inlägget, och att jag åkte hem idag för att jag inte orkade med alla kommentarer .. alltså, jag är inte speciellt känslig, jag brukar aldrig visa när jag gråter osv, men att dom går på mig för en sån liten sak!? Jag tycker det är patetiskt, men på något sätt så tog jag verkligen åt mig av vad de sa, jag vet inte varför, jag förstår inte ens varför .. Och det här kommer nog låta väldigt konstigt men jag tycker faktiskt det är synd att det här händer nu, hade vart bättre om det hänt i höstas! För är det något som hjälper mig genom sådana här saker, så är det hockeyn, jag vet inte hur det hjälper, men det gör det verkligen. Nu är det ju visserligen match för Ulricehamn på söndag, men det är så långt dit, och jag vill bara på hockey nununu! .. men som sagt nu går ju det inte, men jag ska minsann kolla på hockeyn som går ikväll iallafall, det vore underbar om det kunde hända något så man kan få gapa lite här hemma iallafall, annars tar jag nog en lång promenad och lugnar ner mig med lite musik och så, vi får se! :) Men nu ska jag ta och titta lite på tv och försöka mysa eller så .. Och för er som ville veta, så ringde min rektor hem till mig nyss, för att prata om vad som hänt, det känns jäävligt skönt att veta att jag har honom och alla andra lärare bakom mig!


Over ant out
/i
Bilden är ifrån när jag var ute med hundarna innan, och det var så vackert på sjön! :)
jag tog kort på sjön när jag var ute och gick med vovvarna innan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0