140309

Hejs! (:

sitter här vid datorn, helt ensam hemma, sjuuuukt trååkigt! ;(  Daniel&David ska spela innebandy turnering hela dagen och ikvälll ska dom antagligen till kompisar, så jag blir ensam heeeeeela dagen :( :(  fan vad tråkigt, och alla är ju upptagna idag, så jag lär ju få vara själv med :( faaan va surt -.- men jag får väl slöa mig igenom dagen med twilight 4 boken och skellefteå vs linköping i eftermiddag .. hm, undrar vad man ska laga föra mat ikväll om daniel och david är hemma? hmmmm, mamma och pappa är ju inte hemma så jag får leka mamma till mina ÄLDRE bröder :P haha! (; äh, jag ska hitta på något gott att äta iallafall! Men nu ska jag lägga mig och läsa igen .. (a) men ni får ha det bra sötnosar! :)


Over and out
/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0