130309

helloo!! (:
Idag är det ju fredag den 13, men jag har faktiskt inte haft så mycket otur, bara att jag glömde ta med mig strumpor till idrotten :P haha, men det hade jag antagligen gjort även om det inte var fredag den 13 ;) men dagen har varit riktigt bra faktiskt, slutade vid 11.20 så pappa kom och hämtade mig och så åkte vi och hämtade den fjärde twilight boken som jag hade beställt på bokus! :) och sedan åkte vi hem och jag har bara suttit vid datan typ sedan dess, har läst ungefär 115 sidor boken med, men ah ;) om en halvtimma ska jag på hockey, så jag måste faktiskt gör mig iordning nu ..

men jag har kommit på en ska, som de flesta redan vet så jag har fått glasögon nu, och bara för det så säger alla att jag är ett stud!? bara för att man har glasögon så är man inte ett stud!!! kan inte alla bara inse det, de som inte har glasögon vet inte hur mycket det faktiskt sårar när de säger sådär!! ..


over and out
/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0