100309

Heejs! :)
dagen har varit helt underbaar! :D
får nog börja från början, mikaela (Johansson) skulle igentligen med mig in till stan idag, men så var jag tvungen att åka med mamma, men mamma ändrade sig så jag smsade Mikaela (Svensson) innan jag gick och la mig och frågade om hon ville följa med istället. så imorse åkte jag med bussen klockan 08.00 och mötte upp mikaela vid apoteket, sedan gick vi och hämtade mina glasögon, och sedan köpte jag lypsyl på apoteket. sedan gick vi till hennes bil och började åka omkring i ulricehamn och visste inte vad vi skulle göra. sedan såg vi att det hade inträffat en krock uppe vid vägen mot Lassarinken. Sedan fortsatte vi åka runt och sen åkte vi till hennes mamma och skulle kolla om hennes syster skulle åka med oss och kolla på fotbollsturneringen men hon sakulle dit senare. så vi åkte till hallen och satte oss där, sjuuukt segt :p höhö. sedan fick vi åka ner med en tjej till och hämta frukt på ica sedan åkte vi upp igen och satt där och kollade, sen bestämde vi oss för att åka och äta så vi åkte och åt Kinamat! muums ;) så satt vi där och åt och sedan åkte vi till vårdcentralen där hon Praktiserar och hon är lättttt bäst på att parkera ;) HAHA! :D ah sedan följde jag med henne in en stund och sedan gick jag ner till stan och kollade runt lite på lindex och team sportia, sedan gick jag till ica och köpte tuggummi och sedan gick jag till bussen och väntade på den. och nu är jag hemma! (: Det här var min suuuper roliga dag och nu ska jag plugga -.- x)

over and out
/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0