060309

Hejsan! ;)

nu har jag inte skrivit på ett tag, men det händer mycket den här veckan! :)

I onsdag var jag i göteborg med klassen, vi var på den botaniska trädgården, mysmys! Sedan på kvällen kom Mikaela och hämtade mig och sedan åkte vi till ulricehamn och kollade på en träningsmatch mellan Ulricehamn och Tranås! grymt skoj var det!

I torsdags var det en låååång och jobbig dag i skolan, och sen på kvällen var det skutt/disco, skoj som sjuttton! :D dansade mig igenom kvällen och jag var riktigt galen där ett tag ;) tihi.

Idag däremot, kunde jag nästan inte gå och hade sjukt ont i huvudet när jag vaknade imorse, men var en sån kort dag idag så jag gick till skolan ändå! :) slutade vid 11.20 och då hämtade pappa mig och malin och så åkte vi till ica och köpte dricka och godis och lite så, sedan åkte vi hem och nu kollar malin på en film på min dator och jag kollar på tv och sitter vid min brors laptop.. haha, men nu är mitt tv programslut så nu ska jag gå in till malin igen! ;)

Over and out
/i    ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0