030309

hellooo!


okej, nu tänker jag reagera!
jag sitter och kollar på "tyra bakns show" och så pratar dom om när muslimer i afrika blir omskurna, och allvarligt, dom är GALNA! det var en tjej som heter Miriam, när hon var 13 år fick hon gå till ett ställe för att bli omskuren, och när hon kom in i det här rummet då så är det fyra stycken vuxna människor, och hon får väl sätta sig på en stol eller något liknande och dom pressar i sär hennes ben och sedan kommer det in en kvinna med en kniv och bara börjar skära i den här tjejens underliv!? jag förstår inte hur man kan göra så, DET om något är elakt att göra!

Men nu har jag pratat av mig tillräckligt!

Over and out
/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0