300609

Hejjjj! :*
Har precis kommit hem ifrån sötnos!<3 Ville inte att kvällen skulle ta slut (a) den var helt underbar! jag är lycklig med dig, de ska du minsann veta! :) iallafall, jag cyklade mot hökerum vid tio i fyra ungefär, kom fram till härnakorset vid kanske 20 över fyra, stod där och väntade, först kom pontus på sin moppe, och sen kom jonas och simon som skjussade varandra på cykel, haha! :D sen skjussade jonas hem simon och jag cyklade med dom såklart, haha! :) sen gick vi hem till simon och kollade på tv först, så kom hans familj hem, och hans syster kom och kollade på tv med oss, så sööt är hon! :) så fick vi fika av simons mamma, och så! :) sen gick vi upp på hans rum och va där en stund, sen fick vi grillade hamburgare, MUMS!<3 de va skitgott! :D sen gick vi upp igen och så myste vi lite (a) happyface!<3 sen nu då så skjussade simons pappa hem mig och så, tihi! :) Tack för kvällen sötnos, jag lääängtar tills på fredag! :* tihi, men nu ska jag leta upp något att kolla på, på tv annars går jag och lägger mig tror jag! :) Vi hörs! :D Pussisaaarrr! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0