280609

Hejsan! :*
dagen har varit bra, suttit inne fast det vart så fint väder, men mår inte helt okej =/ men de är lugnt .. nu blir det ett inlägg med mycket olika saker ..

Först och främst, Kungen av pop är död .. jag kan inte förstå det, jag var inget stort fan av honom och så, men jag är uppväxt med hans musik, och de är de flesta faktiskt .. det är så konstigt att han är död .. jag fick veta det när jag var i turkiet, och jag kunde inte fatta det då, och jag fattar de inte nu heller, kommer nog inte fatta det på ett tag. =/ men nu ska jag inte skriva så mycket om honom faktiskt ..

Jag får många frågor (utanför bloggen) om hur det igentligen är med mig och johan nu .. Och det är slut, men vi saknar varandra och så, och funderade på att bli ihop igen, men jag tror inte det blir så, för vi bråkade så himla mycket innan och jag vill inte ha det så igen .. och sen är de så att jag gillar en annan pojke ! .. som jag ska va med på tisdag, och kanske kanske imon, vi får se! =) när jag vet hur de går med det ska ni få veta mycket mer om de! :D

En annan sak är att jag är inte som alla andra, jag säger vad jag tycker och står för det. och det rör mig inte det minsta i
ryggen om jag är elak eller något, för de är sanningen!. och jag hatar när folk pratar bakom ryggen på varandra, så gör inte det! Vi tjejer borde igentligen stötta varandra, inte snacka massa skit!.

Men nu ska jag göra lite annat, vi hörs! Pussaaarrr! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0