270609

Hejsan! :*
Nu har jag publicerat alla mina utkast som jag skrev i turkiet! =D
men jag måååste ju bara berätta om resan hem ..
Vi kan ju säga att den var INTE rolig! ..  först så va planet över en timma försenat, och sen förlorade ju sverige mot england .. inte så kul, men sverige har vart suuper ändå!. ja tillbaka till hem resan, Jag kunde inte sova på planet heller, så jag satt och kollade ut genom fönstret på soluppgången när den väl började! .. annars satt jag och kollade på en kille som satt jämte mig typ, vi hade bara mittgången emellan oss, och han va så sööt! (a) haha!. näe men han sov och de va roligt att bara kunna sitta och titta på någon utan att bry sig om vad andra tycker (alla andra sov ju typ xD) haha!. näe, men de va mysigt faktiskt (a) jaa, och sen landade vi runt klockan fyra på morgonen -.- och sen kom vi hem till nitta och vårat hus runt kvart över fem halv sex, fatta att jag va tröttttt!! haha, men jag satt lite vid datan och så innan jag gick och la mig, somnade kanske vid sex eller nått .. gick upp typ halv tio igen, och nu är jag såååå himla trött, men jag skulle åka tillbaka vilken dag som helst! men nu ska jag kolla på tv, äta och sen sooova! och imorgon kanske Julia kommer! :D Vi hörs! Pusssaaarrrrr! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0