260609

Hejsan! :*
Och så vart det dags för den sista dagen här i turkiet, de är lite trist att åka härifrån, men de ska bli så skönt att komma hem! :) Idag har jag och pappa vart och shoppat lite, och annars har vi bara pressat i solen hela dagen.. Men nu gick jag in för jag orkade inte med värmen' har sån huvudvärk =/ menmen. Har fått utslag på handen pga solen tror jag' de kliiiar! :( haha!. När mamma och pappa kommer upp ifrån poolen där de ligger och solar så ska vi packa ner allt i min resväska och sen ska vi gå till Ugan och säga hejdå och så! :) Det har varit en skön vecka här i Marmaris med värme och bra människor! :) Träffade några som bor i stockholm som är sjukt trevliga, tack får igår! :D haha!. Juste' jag var ju på poolparty igår, maten var ingen höjdare, men jag åt lite iallafall! :) sen var de någon grupp som dansade lite, och sen kom det en kille som hade på sig en dräkt så han såg ut som en robot och så dansade han som en robot och så, sen var det en "Michael Jackson show" som var ganska bra! :) Sen började alla slänga i varandra i poolen, så sjukt kul va de! xD HAHA! =D sen gick jag upp och la mig, för de va riktigt kallt igår ;o somnade typ direkt när jag lagt mig i sängen :P haha!. och imorse när jag vaknade fick jag nyheten.. Michael Jackson har dött :o blev värsta chockad, tråkigt tycker jag att de va iallafall, även om han var störd som person så var hans musik underbar! :) R.I.P Michael Jackson! .. Men nu ska jag försöka sova en stund tror jag, och sen ska vi packa lite och så ju! :) Vi hörs imorgon när jag är hemma i sverige igen! :) Pusssiiiiiissarrrrr ifrån Lilla mig :*

Bilder från idag; (klicka på bilden så blir den större!)

Holländare, saknar att se dom varje morgon! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0