250609

Hejsan! :*

Idag har vi bara solat och badat! =) Vi gick även en shoppingtur men jag hittade inget, så jag och pappa ska gå själva antingen idag eller imorgon! :D Ikväll ska vi på poolparty, ska bli skoj men jag kan inte äta nått där ;( så tråkiigt xD men skitsamma! :) Vet ni vad jag köpte igår då? Chips med HASH! xD hahahahaha! näe, men dom sa att dom brukade ha i pyttelite hash för att det gör ju så att man vill ha mer, oh gud vad goa dom chipsen är! :D haha! Imorgon ska vi ju åka hem, och det ska bli skönt faktiskt .. saknar hundarna och saknar att sova i min egen säng!! Satt nyss på ett internet cafe som vi har på hotellet och pratade med Julia ! :D och vi bestämde att vi ska gå på tkvällen nästa vecka, ska bli såsåså kul! saknar dig!<3 haha! :D hm, är de något mer jag ska skriva? jo att jag gäääärna tar med mig den snygga svenska killen från hotellet hem, mums på han! (a) hoppas fan han också ska åka hem imon, så jag får se hans fiiiina ögon (a) de är så underbart blå och sjukt fiiina! (a) kärlek till honom :* skitsamma i att jag inte vet vad han heter, jag föll för honom vid första ögonkastet! <3 Jag sa ju att vi ska på poolparty ikväll, och de ska bli båda bra och dåligt faktiskt, bra för att de blir nog roligt och bada längre än vanligt och så, men dåligt för alla som jobbar på hotellet försöker typ fixa ihop mig med någon turk-kille som också är fjorton -.- såå irriterande, för vad fan ska jag med en kille i turkiet till? ha en kille som man träffar en gång om året, jovisst de går nog bra (y) NOT! Men nu ska jag kolla på en film och så ska jag käka mina hash chips xD Vi hörs säkert imon igen innan vi åker hem! Pusssssaaaarrrrr! :*

Bilder från idag; (klicka på bilden så blir den större!)

de är jag och mamma och några ifrån stockholm, mycket trevliga! =D


Robotdans! feeeettt coolt! :D


en kille sprutade ngn vätska på elden! ;D


värsta cool dans, kommer ifrån brasilien men minns inte vad den heter! :)


en kille som imiterade michael Jackson Dans..


Michael Jackson imitatör ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0