240609

Hejsan! :*
Kvällen igår var en riktig mardröm, jag och mamma bråkade med pappa så de va inte så kul .. :/
menmen .. Idag har vi bara solat typ och jag åt faktiskt bara macka till frukost idag, ingen bacon emellan =/ men jag får la överleva, ska tvinga mamma att låta mig äta de imon (a) haha! x'D Just nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik, och snart ska vi säkert hitta på nått, orkar inte -.- men måste väl ;( menmen .. på fredag ska vi åka hem, och jag längtar nästan lite faktiskt, höhö .. kommer sakna värmen här nere dock .. hade gärna packat ner den i väskan istället x'D haha!. Lite brun har jag iallafall blivit, mums! :D haha!, inte så att jag är neger eller nått, men brun är jag iallafall! ;) jaja, får väl gå och byta kläder eller nått, vi får väl se! :) Tihi, vi hörs! :) Pusssisaaaarr! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0