230609

Hejsan! :*
Igår hann jag inte skriva, hade fullt upp hela dagen .. så jag skriver idag stället ju! :D
Igår var vi på en båtutflykt till Dalyan, där man skulle få se sköldpaddor, tror ni vi fick se några sköldpaddor? ja, en liten, men dom vi skulle få se skulle vara stooora sköldpaddor tydligen, men de fick vi inte se .. :s -.- Båt utflykten tog hela dagen lång och när vi kom hem runt kvart i åtta, fick jag, mamma och pappa ta varsin snabbdusch och sedan fixa oss för att gå ner till hotellets turkish night, de va skoj! :D fick va med och dansa Turkisk folkdans, haha! xD och när de va slut så bestämde jag och pappa oss för att gå en promenad, så jag gick upp och byttekläder och sen bar det av ut på promenad! :) de va skoj, vi gick ner till stranden och gick längs strandvägen där alla olika clubar skulle överrösta varandra med varsin musik, haha fattar inte hur dom lyckas! x'D sen när vi gått förbi alla clubar, gick vi längs den lite större vägen hem, de va mysigt, fast när vi kom till ceylan så skulle pappa prata med en kille som jobbar där, så jag fortsatte hem! :) sen när jag kom hem så tänkte jag sätta mig på balkongen och vänta på pappa, men allt började gunga och snurra och skit enligt mitt huvud, så jag fick gå och lägga mig istället ;) iochförsig borde jag förstått att det skulle bli jobbigt, eftersom de brukar bli så för mig efter båtutflykter :p haha!. men när jag väl somnat sov jag så skönt så skööönt, ända tills jag vaknade upp och FRÖS :o så jag höjde temeraturen på ac'n men de hjälpte inte, så jag fick ta på mig ett par sockar och en t-shirt (jag brukar sova i en topp och trosor!) och sen somnade jag gött igen! :D Idag när jag vaknade runt klockan åtta, så gick jag och mamma ner och käkade frukost, mums på bacon on toast (a) xD! hahah :) sedan gick vi och skulle bada och vänta på att solen skulle komma till våra solstolar vi ville ha, det tog en bra stund de där! :p haha! xD Sedan har vi solat och badat en massa idag, klockan är iochförsig bara 13, men de känns som att klockan är mycket mer! och vet ni vad? DET REGNADE LITE NYSS! ;o men bara några droppar, så idag har jag förförsta gången sett moln under den här resan! :) haha!. I eftermiddag om de är dåligt väder så vill mamma och pappa gå till gamla stan, men jag vet inte om jag orkar följa med, jag får nog se .. jag vill bara gå till Tansas(stort varuhus) som ligger där borta, men orka gå till andra sidan stan -.- xD haha!. vi får väl se hur de blir! :) Annars blir det bara slappdagar tills vi kommer hem på fredag, längtar INTE! ;( haha!. men nu ska vi snart bort till gamla stan och jag tror nog jag följer med, kan ju kolla på kläder eller nått :p haha, men jag skriver imon igen! :) och förresten, de finns TVÅ snygga killar på hotellet! :D Vi höörs! Pusssiiiiiiisaaaaarrrrr! :*

bilder från igår/idag; (klicka på bilden så blir den större!)

sola sola sola! =D


Jag och mamma sooolar! ;)


Sköldpaddor! ;)


soool (L)


Havet är fiiin i solljus! <3


Mamma och pappa fick bada lerbad xD



tihi, myys!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0