210609

Hejsan! :*
Nu sitter jag framför datorn på balkongen och skriver ett utkast till! :) Mamma och pappa är på hamam, eller ja turkiskt bad, och jag väntar på att dem ska komma hem .. Vädret idag är inte lika varmt som igår, men inte ett moln på himlen, inte vad jag kan se iallafall, och det blåser lite, så vinden svalkar även om de inte är så varmt, eller ja, jag kanske inte ska säga att det inte är så varmt, för jag har faktiskt inte varit i solen än idag, haha!. Har tagit ett dopp idag, men då var den delen av poolen i skuggan, så jag vet ju inte hur det är i solen ;) Jag kan bara säga att jag är förjävla lycklig! Mamma och pappa pratar om att köpa en lägenhet här nere, och de tackar jag verkligen inte nej till! Tänk, ett hus/en lägenhet i Turkiet, tänk att vara i den hela sommaren, underbart! Imorse åt jag och mamma frukost på resturangen som hör till hotellet, bacon on toast blev det idag igen, mumsigt! :) Satt och funderade lite, och jag tycker att man borde servera bacon on toast i sverige med, men de går ju inte för vi har ju bara tunn bacon i sverige, här nere iallafall på toasten så är de tjocka bitar med bacon, så sjukt gott! :D haha!. Sedan tog vi ett litet dopp och vid elva (tio svensk tid!) åkte dom på hamam och jag vart ensam kvar här, jag har kollat på filmen P.S i love you, och sen har jag duschat och gottat mig lite me coola och dator och balkong ;) Fyfan, jag blir så lycklig när jag sitter här på balkong golvet och tittar på alla familjer som är här, i love it! :D Senare i eftermiddag ska vi nog till Gamla stan, det ska bli skoj, för senast när vi va här i Juli så hade jag druckit milkshake kvällen innan, och jag fick såsåsåååå ont i magen, så jag var sur och hade jätte ont i magen senast vi var i gamla stan.. men nu är jag på så bra humör så! :) Ikväll vet jag inte vad vi ska göra, de får vi se! ;D Imorgon så ska vi ju på båtresa som jag skrev igår, så vi blir borta hela dagen, och sedan på kvällen så ska vi på Turkish night, med magdansöser, breakdance och massa annat, och eftersom jag är sååå himla söt så behöver vi inte betala fullpris för mig, haha! :D Det skulle igentligen kosta 25 lira (125 svenska kronor tror jag det blir) för mig eftersom jag är över tolv, men en kille på hotellet sa igår att vi inte behöver betala 25 lira för mig (a) haha! :D Jag är bääst! :L Så dagen imorgon är fullbokad, men de blir nog bra! :) skriver säkert här imorgon när vi kommit hem ifrån båt resan! :) tihi, vi hörsss! :D Pussissssaaaarrr! :*

Bilder från idag; (klicka på bilderna så blir dom större!)

I poolen! ;D


Så såg poolen ut! =D


Så såg sovrummet ut! :)


Jag var lite uttråkad (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0