200609

Hejsan! :*
Nu sitter jag på våran balkong på hotellet i Turkiet, och gud vad varmt och underbart det är! :D
Planet landade här i turkiet på Flygplatsen Dalaman runt klockan 22.20 eller ja, 21.20 enligt sveriges tid, vi ligger ju en timma före er här nere, haha! :D jag är så sjukt glad faktiskt!. Allt är underbart, och även om det är vääääldigt varmt så är det så skönt att slippa tänka på vad som händer hemma i sverige! :) höhö!. idag har vi badat i poolen och solat, Vi har även varit på "ceylan apart" som vi bodde på första gången vi åkte ner hit, i Juli förra året och där träffade vi en kille vi känner som heter Ugan, jag kallar han för Örjan, så mycket lättare! xD HAHA!. Det va skoj! :) Käkade frukost där, Bacon on toast, saknat det som sjuttsingen!, det är något som alla som åker till turkiet borde prova att äta, det är vanligt rostat bröd med bacon på, så jäävla gött! =D Efter vi varit där, så gick vi vidare ner till havet och tog ett dopp där med, gud vad jag saknar det här! Sedan gick vi hem till hotellet igen och så la vi oss och solade vid poolen, mums! :D Fått lite färg nu faktiskt! :) Sedan gick jag och pappa och åt på Mcdonalds, mummmsiigt! haha, även om jag inte kunde äta så mycket, så va det jätte gott med mat! :) Nu sitter jag ju som sagt på balkongen, för mamma och pappa sover .. kan förstå dom, vi kom inte i säng förän runt tre halv fyra inatt ;) Nu är de kanske 40 grader i solen eller nått, så jag sitter i skuggan och skriver det här! ;D När mamma och pappa väl har vaknat så ska jag nog ta ett dopp i poolen och svalka mig lite! ;D Det blåser skönt och är varmt, och det är allt jag kunde önska mig, underbart! :) Ikväll ska vi nog till "Ceylan apart" igen och äta där, höhö! :) vi får se, jag kanske inte orkar följa med, är sjukt trött så kanske övertalar mamma och pappa att låta mig stanna på hotellet och kolla på en film eller nått istället! :D Imorgon klockan tio så ska mamma och pappa på Hamam, eller ja, som man på svenska säger Turkiskt Bad, där man blir helt och hållet renad eller nått, men jag orkar inte följa med så jag stannar här på hotellet då med! :) och på Måndag ska vi till Dalyan tror jag det hette, det är en båt utflykt där man får se stoooora sköldpaddor och Delfiner och lite så, skoj ska det bli, och Kameran ska verkligen med då! :D hehe, Nu är ju klockan 14.39 och jag skriver på laptopen, och även om ni inte läser det här föränn om en vecka när jag är hemma, så har jag så tråkigt så jag skriver ett utkast till bloggen nu, och så får ni läsa det när ni läser det! :) Kanske kanske kanske kan övertala mamma att få sätta mig vid en dator här på hotellet, vi får se! :) Och förresten, JAG ÄLSKAR VÅRAT HOTEL! xD De bor en skiiitsnygg svensk kille här med, fatta att jag är nöjjjd med hotellet! :D Tihi, men vi hörs ! ;D Pussiiisssaaaar! :*

Bilder från igår/idag; (klicka på bilden så blir den större!)

På flygplatsen


Moooooln, taget i flyplanet såklart! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0