180609

Hejsan! :*
Nu är de 20 timmar kvar tills planet ska lyfta! :D
idag har jag packat lite och städat lite och så! :) Imorgon packar jag nog det sista, orkar inte idag ;) hahaha!.. måste säga att jag har sån jääävla resfeber ;o hade inte det första gången vi var i turkiet, och inte senaste gången heller, men nu har jag det :S hahaha!, jag är lite små underlig! :P Men det ska bli skönt att åka imorgon ändå, slippa all skit här hemma .. men jag kommer sakna sofia och malin och alla som en idiooot!. gash, ska jag klara mig en vecka utan min älsklingsvovve tessie? omg, jag kommer dööö! .. Jag älskar dig tessiiie!<3 Men nu ska jag nog sova snart tror jag, sedan imorgon klockan tre ungefär så åker vi till Landvetter! :D men jag skriver nog imorgon innan vi åker! =D Vi höööörrs! Pusssiisaaaaaarr! :*

Johan
Även om jag saknar dig som en tok,
Så är det bara att ta en dag i taget..
Jag drömmer om dig varenda natt,
och jag vet att jag gjorde ett misstag.
Men jag vet att jag inte har någon mer chans hos dig,
Så de är bara att gå vidare ..
:'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0