160609

Hejsan! :*
Dagen har varit bra! :D
Gick upp runt halv nio, satte mig vid datorn en stund, sedan käkade jag frukost och kollade film. Sen gick jag ut och la mig och solade en stund, var ju tvungen att bättra på solbrännan innan turkiet! ;D Just nu sitter jag och kollar på Desperat housewives säsongsavslutnin, och Dave är SJUK I HUVUDET!. men var underbart att Mike och Susan kysstes! <3 love themmm! =D Men nu ska jag gå och ta av mig ett par skor som jag ska ha med mig till turkiet, försöker gå in dom lite smått, tihi! ;D jag har packat klart resväskan iallafall, :D tihi, nu ska jag nog kolla på tv igen iallafall, jag skriver imorgon cutiiies! :D Puuuussssiiissssar! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0