140609

Hejsan! ..
Sommaren kunde inte börja sämre ;(
Trodde det här skulle bli ett bra sommarlov, men tydligen inte .. Jag och Johan gjorde slut igår, och det känns som om jag och sofia börjar glida isär nu med, vafan händer igentligen? det är väl bara mitt eget fel, men varför ska det här hända just mig? varför? .. jag ville bara ha en super sommar, vem vet, den kanske blir bättre.. men sämre kan den nog fan inte bli :( jaja, finns det någon som vill hitta på något? behöver göra något som kan pigga upp mig =/ .. Jag måste ta och städa nu iallafall, vi hörs! Pussiiissssarrr! :*
Johan, du ska veta att jag älskar dig ändå ..

Kommentarer
Postat av: anonym

asså, sommarlovet har inte ens börjat typ! (y)

2009-06-15 @ 14:53:49
Postat av: ida

nej, jag vet?

2009-06-15 @ 21:41:49
URL: http://iidajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0