130609

Hejsannn! :)
Första dagen på sommarlovet.. Känns ju inte alls så, men en sak är säker, jag åker till Turkiet om endast SEX dagar! :D men jag uppdaterar här ändå faktiskt, för hotellet vi ska bo på har internetcafe! :D Så om det inte kostar så mycket så har mamma lovat att jag ska få sitta här varje kväll! :) Och även om jag kommer sakna Johan och sofia upp till tuuuusenmiljonersmiljoner, så ska dom nog överleva liksom jag! :) jag hoppas det iallafall! :D I Turkiet ska vi även besöka en kille som jag träffade förra året som va så sjukt trevlig och snäll, som heter Adam, om han fortfarande jobbar kvar på vårat förra hotel som vi bodde på i september vill säga!, det hoppas vi på att han gör! :) tihi. Men åter till Dagen istället. Idag ska jag kolla på Lilla VM i rångedala, Mina bröder ska spela, och Johan skulle nog spela också, så jag ska träffa honom mellan matcherna och annars ska jag vara med Mikaela, Linnea och Jeanette, skoj! :) sen efter Lilla vm, ska jag säkert sitta här, eller så får vi se vad som händer! :) Jag skriver säkert när jag kommit hem igen! =D men nu ska jag ta på mig strumpor och fundera på om jag kan ha på mig mina kläder som jag har på mig nu! ;D haha! =) Vi höööörsss! :D Puuusssiiiissaaar! :*
Johan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0