120609

Hejsan! :*
Idag var det skolavslutning, så sjukt roligt! :)
Betygen var inte så hemska som jag väntat mig faktiskt! :) Inte ett enda IG och har tre VG! :D tihi! :) fett stolt är jag iallafall! (; ah, först gick alla till idrottshallen, satt där i två timmar ungefär, det var segt, men hade roligt med Kristofer och peter! :) sedan gick alla till klassrummen, fick betyg och så, sedan var åttan slut, känns helt jävla fantastiskt! :D haha! :D måste säga att jag hade söööötaste klänningen iallafall!, älskar den! :) efter att vi slutat åkte jag till hökerums skolavslutning och var med johan där, det vart skojsigt! :) Sedan följde johan med mig bort till min buss, som var sen ;) haha!. men de va myyys!<3 ah, sedan åkte jag hem i regnet tihi!. när jag kom hem lagade jag mat direkkkkkt! var så sjuuukt hungrig ;o så nu vet du att jag faktiskt åt när jag kom hem johan! ;) haha!. och nu sitter jag här, och det känns inte alls som sommarlov, det är ju bara regnregn och mera regn! -.- tråkiiigt! :/ Imorgon blir det kanskekanskekanske lilla vm, om jag får för mamma, och om jag kan åka med daniel eller nån.. och om det inte regnar! -.- iofs kan jag nog sitta inne där (?) vet inte, men får försöka få dit någon som kan vara mitt sällskap, någon frivillig? jag lovar att inte bitas (a) taha!. men nu ska jag försöka städa mitt rum tror jag, eller nej jag orkar inte det, ska nog kolla på en film eller något, vi får se! :) Pussiiisar! :*
Johan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0