110609

Hejsan! :*
Nu sitter jag här och har haft terminens sista skoldag ;o känns helt underligt :p
Dagen idag så hade vi städdag, först städade vi klassrummen och sen fikade vi lite, och efter det så städade vi våra skåp, och johan tycker jag va seeg ;o xD haha! sedan hade vi rast till elva och då skulle vi bära stolar, jag bärde upp två st sammanlagt (a) sen hade vi lunch, men jag åt inget (a) drack ett glas mjölk, för de lovade jag johan xD haha!. sen skulle vi kolla fotboll, de va drygt! och cpviktor kasta en jävla vattenballong på mig så jag och Sofia blev FETT BLÖTA! -.- hatar han!. tihi, och johan blev iiiinte glad (a) Oranga 9orna vann, drygt -.- xD ah, sedan slutade vi, gick och hämtade mina saker och sen gick vi och hämtade johans saker, och gick och ställde oss i busskön, fast ah han åker ju en annan buss än mig, men skiiitsamma (a) tihi!. det var faktiskt en bra dag! :)<3 Imorgon är de skolavslutning, och jag kan inte bestämma vilka skor jag ska ha :'o måste fan bestämma det sen! :) tihi! vi hörs imon tror jag! :) pussiiis :*
Johan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0