100609

Hejsan! :*
Idag är det en braaaa dag! lite små drygt med lektionerna, hadeh ellre varit ute vid lekstugorna med jooohan!. men de fick man minsann inte ;( hade matte först, vi plockade blommor, DRYGT!. sen hade vi svenska, de va rätt roligt faktiskt, skulle lösa en massa gåtor och så :) sen hade vi hemkunskap, TRÅKIGT!. vi städade, så jävla drygt!. men sen sa jag, zeb och charlie att vi skulle lämna en klocka till vaktmästarna, men jag smög ut till johan istället xD haha!. sen sprang jag in igen, och va där och så, sen skulle vi gå till återvinningssaken som skolan har,, och slänga glasburkar -.-  jag, zeb och charlie då alltså. de va fett drygt =/ men jaja!. sedan drog jag på kör, men stannade bara där till elva, sedan drog jag på min so i 20 minuter och sen drog jag och käkade eftersom jag + gula husrådet skulle till dan klockan 12. men jag åt ingen lunch (a) såg så äckligt ut juuu :p haha!. sen va jag med johan en stund, och sedan åkte vi till dan! :) han visade oss runt lite, och sedan skulle vi hämta björksaker i skogen, och dåååå börjar det regna, och vem hade ingen jacka med sig om inte JAG? jag blev värsta blöt, och fick damp xD sedan så fikade vi, MUMS! :D och sen råkade klockan vara så mycket så vi inte hann tillbaka till skolan för att ta bussen hem, och jag blev värsta sur, eftersom jag bad Johan stanna i skolan för att va med mig när vi kom tillbaka .. FÖRLÅT!<3 ah, + att jag gick till skolan med feber idag, så johan va inte glad på mig (a) och det blev ju som sagt inte bättre av att de regnade (y) haha, men skitsamma! OCH VET NI VAD, NU HAR JOHAN BESTÄMT ATT HAN OCH JAG ALDRIG SKA TRÄFFAS MER, MEN OKEJDÅ.

men jaja, nu kommer det bilder från idag! =D

jag äääälskar mina stövlar! =D
Jag bara ääälskar mina gummistövlar! :]

hahahahahahaa
Här är vi skogsarbetare ja (y)

har nog inget mer att säga, vi hööörs! Puuusss:*
Johan<3

Kommentarer
Postat av: Bonden

fan jag är ju med på en bild ju

2009-06-10 @ 17:33:52
Postat av: ida

told you so! ;) hahaha! :D

2009-06-10 @ 18:43:41
URL: http://iidajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0