090609

Hejsan, tihi! :*
idag har vi haft kontaktlärardag, och min klass var på Kinnekulle, typ TRÅKIGT!. haha.. först var vi på ett ställe som hette typ österplana hed eller något, väldigt tråkigt var det iallafall .. det fanns bara buskar, träd och blommor där, TRÅKIGT!. men som tur va så hade jag ju sofia, så jag överlevde! =D sedan åkte vi vidare till sveriges första domkyrka eller nått, och så skulle jag ta kort där, för jag hade min kamera med mig, nej men då får alla för sig att dom vill bada istället :o så jag fick inga kort n'stan :'o irriterande!. men så åkte vi ner till vättern så alla som skulle fick bada .. tog lite kort där med, sedan skulle vi åka hemmåt, och jag och sofia "myste" i bussen, eller vi satt och höllvarandra i handen och lyssnade på musik ;D taha!. Tack för en underbar dag hjärtat!<3 sedan när vi kom tillbaka till skolan så va jag med johan och så, mysmys! tihi :) nu är de endast två dagar kvar, imorgon är det vanlig dag, men ska väl städa på hemkunskapen och lite så, drygt -.- men spela roll :p sedan efter lunch så åker vi i husrådet hem till Dan och ska vara där och fika och bada och så, tihi! =D ska bli skoj, och sedan på torsdag så är det städdag och fotboll som gäller, haha drygt! ;) men kollar inte på fotbollen, ska ligga på kullen och sola om de finns sol! (; och på fredag är det ju skolavslutning! =D fatta vad skööönt! tihi ='D men kommer sakna endel faktiskt =/ menmen! .. nu har jag nog inget mer att skriva, kanske kommer upp lite bilder från idag senare, vi får se! =)
Johan, jag älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0