070609

Hejsan! :)
Idag är det konstig dag för mig, ingenting stämmer :P haha!.
Jag var istan iförmiddags och skulle köpa skor, men det slutade med en klänning och en väska istället! :) så nu är allt inför skolavslutningen inhandlat tror jag ! :) skönt att ha det klart iallafall! :D tihiii, sedan när vi kom hem så satte jag mig här en stund och så, lite drygt.. Sedan klockan 15 så bänkade jag mig framför tvn för att kolla på finalen i tennis tävlingen Franska öppna, där vi hade självaste Robin Söderlund mot Roger Federer (stavning?) ja, och det kanske inte gick så bra för svenska robin, men gud vad duktig han är, han slog ju faktiskt ut världsettan rafael nadal, och det är riktigt bra gjort! :) Robin kan ju alltid tänka så att när han vaknar imorgon så är han nummer 12 i världen! jag hörde det på tvn faktiskt! :p tihi, ja ikväll blir det inte till att göra så mycket, ska leta fram lite böcker som ska tillbaka till skolan imorgon, annars är det väl ingenting som händer! :) men nu måste jag skynda mig och leta upp alla böcker och även duscha innan maten är klar! :)
Johan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0