060609

Godmorgon! ;)
tihi, nu har malin gått hem och jag sitter här ensam tihi :* jag har tråkiigt, men jag kollar iallafall på Gilmore girls, och jag har ingen aning om vad jag ska skriva x'D taha!. mina föräldrar är ju i varberg, vilket jag inte vet om jag skrivit här, men det är odm iallafall, och dom kommer kanske hem idag, vet inte om jag vill att dom ska komma hema idag, det är planerat att dom ska komma hem imorgon, men dom får ju komma hem när dom vill! (; Idag blir det ju till att kolla brännbollen, eftersom de är nitta dagen, men de är ju även sveriges national dag, en sak som jag inte precis firar, haha! x'D jaja, jag har inget mer att skriva eller så, så jag slutar skriva nu :p tihi,  nu måååååååååååååste jag springa på toa, vi hörs puuusss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0