050609

hejsan! :*
Tihi, idag är jag glaad, det är fredag och helg. det är ju fan sista helgen innan sommarlovet, fett najs! =D
Idag har jag vart i skolan, vilket var drygt, men ja. Först hade vi idrott men jag får inte vara med och malin hade fett ont i magen, så vi gick en promenad i regnet och sedan gick vi och satte oss och åt frukost :) sedan hade vi engelska, rätt roligt faktiskt! (: sedan hade vi språk och efter det hade vi svenska, svenskan var rooooolig! =D men efter det så slutade vi, jag och malin gick och drack i matsalen och gick sedan omkring en massa bara, typ dryyygt -.- sedan gick vi och tog bussen in till ulricehamn och gick och åt maaat, mums! :D sedan gick vi till lindex, men hittade inget speciellt. sedan gick vi ner på team sportia för att kolla bikini och så :) sedan gick vi och satte oss i trappan på ica x'D de va rätt skoj! (: när klockan var ett så gick vi ner till ica och handlade lite saker som jag ska ha till ikväll, alltså godis och dricka! :D sedan gick vi och väntade på bussen, sedan åkte vi till hökerum där vi gick av för jag skulle hämta en bok i hökerums skolan, tihi! :) sedan åkte vi med hökerums bussen hem och nu är jag här och kollar lite på tv! :) tihi! :D Ikväll så kommer malin hit och sover här, de ska bli myyyys!<3


Johaaaan<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEj, jag var inne på designadinblogg.se och kollade hur man la till en egen signatyr, men jag fattade inte riktigt vad "adressen till bilden" är. Jag ser att du har en signatur på din blogg och jag undrar hur man hittar adressent till bilden :) skulle vara snällt om du kunde svara till mig på [email protected]. tack på förhand :D

2009-06-05 @ 19:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0