040609

Hejsan..
Dagen började bra, var helt perfekt faktiskt, ända tills man kom till busskön .. Att jag inte märkt något innan? hur jävla dum får man va? :s näe, vi kan bara säga att det där sved förjääävligt!. varför kan du inte bara säga som de är? jag har inte pratat med dig om det än, men när jag gör det, då jävlar!!!! DU ÄR HEEEEEEEEEEEELT KÖRD. Förlåt bloggen, men jag måste få skriva som jag känner nu, och de är inte trevligt för er att läsa, jag vet, men jag orkar inte mer .
okej, nu börjar jag.
MEN FÖRHELVETE? VA ÄR DET MED DIG VA? HUR KAN DU GÖRA SÅ? JAG TRODDE DU VAR ANNORLUNDA, MEN TYDLIGEN INTE. DU OCH JAG ÄR ÖVER, HELT OCH HÅLLER ÖVER. FYYYYYYYYFAN!. JAG ÄCKLAS UTAV DIG, DU ÄR SÅ JÄVLA SJUK!. GGGGGGGAAAAAAAAAAAAASHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!

Okej, nu är jag nog klar. dagen har ju varit ganska bra, började med elevensval, sedan hade vi svenska i helklass och även läsning, drygt. sedan hade vi engelska, fick engelskaprovets resultat, gick helt okej faktiskt :) hade väl något fel på allt, men ja! (: tihi. sedan hade vi matte, men jag hade huvudvärk och det var allldeles för mycket siffror för mig så jag satt och kollade ut hela tiden istället .. sedan hade vi lunch, åt med sofia och lena och hanna, muuuuuums! =D taha, sedan gick jag och sofia till villan och hon köpte en glass! ;D tihi, sen skulle vi "gifta" oss, HAHA! tihi, du och jag föralltid älskling! <3 xD sedan gick jag med johan en stund, lite små drygt, sedan började jag med språk, vi kollade på filmen om edith piaf, dryyyygt -.- ah, sedan hade vi so och sen hade vi elevensval, jag hade syslöjd istället för NO för jag måste bli klar med min klänning, lite små drygt sådär, men var med johan på den lilla rasten som vi hade och sedan gick jag till min lektion igen. fick en hel del gjort på min klänning, skojskoj :) sedan slutade vi, jag var lite med sofia och sedan med johan, sen när jag kom till busskön kom bomben om allt. du skulle bara veta hur förjävligt de kändes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0