030609

Hejsan! :)
Jag har varit lite i förväg idag och trott att det varit torsdag :P haha, inte så smart kanske! (; men jaa, dagen har varit helt okej, tihi <3 det började med matte, men vi hade mest allvarligt snack :p sedan hade vi svenska, gick rätt bra (: sedan hade vi hemkunskap, gjorde rabarberpaj och vaniljsås, var skoj men jag brände mig på pajformen =( ooooooont gjorde det! :/ menmen .. sedan hade vi lååååång so lektion, drygt men ja! .. Sen gick jag och hämtade tinna som låg i vilorummet och tog med henne så hon fick äta (: sedan gick jag runt lite med johan och så, sedan försvann han :o :( taha, sen började våran so i helklass och då såg jag han igen x'D höhö, ah so'n var dryg men spela roll -.- sedan hade vi rast en stund, hittade johan och va med han en stund, sedan hade hans lektion börjat så han va tvungen att gå :( blä på han! xD <3 taha, sen hade vi no, pratade massa allvar där med -.- de va tråkigt! sedan slutade vi, och johan hade åkt hem, så jag och ebba gick ut och ställde oss vid bussen och stod där hela tiden .. sedan kom bussen och jag åkte hem, och jag gick ju sååååklart ut till brevlådan direkt när jag kom hem, taha och såklart hade mitt sims tre kommit, så jag gick in och städade lite snabbt och sen så skulle jag installera simset då, men då dampade det så det funkade inte :o så nu har jag installerat det på laptopen istället ;) tihi och då funkade det, =D så nu ska jag spela det och sluta skriva här :)
Johan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0