020609

Hejsan! (:
Vart i skolan idag ju, de va rättså okej faktiskt! :)
Först åkte vi till någon jäva skog i fänneslunda, drygt som fan. Först gick min halvklass på vandring medans andra halvan typ räknade kubik i skogen eller ngt xDD inte helt säker :p ah, men våran vandring var faktiskt riktigt rolig, de var typ rollspel och lite så, skoj iallafall! :) sedan gick vi tillbaka till andra halvklassen och fikade lite, mums! =) sedan var det dags för andra halvklassen att gå vandringen och vi fick gå ut och kolla kubik eller vad fan det var i skogen xD haha! sedan vid halv tolv typ åkte vi hem igen, och så :p de va rättdrygt, men jag och sofia hade fett kul iallafall! :D taha, sedan tillbaka i skolan så fick vi äta lunch, men de va blä så palla äta -.- var faktiskt inte hungrig eller så heller!. sen hade vi språk, kollade på edith piaf film moj, vet inte vad, orkade typ inte kolla xD hahah!. sedan hade vi rast en stund, och ah jag och johan gick ut till kullen där de var en massa folk, ska se om jag minns alla; Hanna, Marina, Johanna, Sofia, Fanny, Jag då, och johan haha, jasmine, och sen var de några till som jag inte såg xD hahaha!. ah, men efter det så hade vi läsning, och jag och sofia försökte hoppa in genom fönstret, men vi fick inte för karl -.- störrrrrd! xD taha, så vi sprrranng runt och gick in vanliga vägen (: sedan efter det hade jag engelska dryygggt -.- sedan slutade jag! =D alexander skulle köpa cola, och då tvingade jag honom att stanna med mig så jag hade sällskap när jag åt på pizzerian tjockiiiissss som man är :L hahaha! xD lalalalala, efter det gick vi tillbaka till skolan och jag va så jävla flummig, den som inte tror mig kan ju fråga ebba!, PPPPPPPPPMMMMMMMMMMMMSSSSSSSSSSS! hahahahahahaha, jag ropade fan så RÄTT UT inför alla! :D xD taha, ah de va skoj iaf, sedan åkte jag hem och nu sitter jag här, jag ska lätt käka strax och så, tihi vi hörs :*
J<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0