010609

Hejsan! (:

Det har varit en vaaaarm, och en lång dag idag! (;
Måste ju bara säga att det är såååå jävla varmt ute :o men de är myyysigt! :)
dagen idag har varit bra, men låång! x'D började med slöjd, som faktiskt är rättså kul! :) tihi, sedan hade vi franska, men jag gick efter typ 10 minuter, för jag hade kör! :D taha, dryyygt!. sedan hade vi matte, gick rättså bra, pratade om tiotalspotenser, tror ja de heter xD har ingen aning, men de va kul iallafall! :) tihi, sen hade vi idrott, men får inte vara med, så jag och zeb räknade poäng medans alla andra spelade brännboll, fett stört, satt utan tröja i bara linne och jeans då, och efter kanske fem minuter kommer läraren och säger åt mig att ta på mig min tröja för min arm va HELT RÖD :o fatta att de gjorde ont :/  sen hade vi lunch, men blääää på maten så tvingade med mig klara och så gick jag och åt pommes frites, MUMS! haha, sen hade vi slöjd igen, drygt, men han en bra bit faktiskt! :D haha, sen hade vi no och då gick vi ner till ån och satt där alla fångade massa småkryp utom jag :D hatar de!, sedan va det bara SO kvar, och sedan slutade jag vid tio i tre, bläbläblä! bussen var sen och äckligt varm :( så jääävla drygt, men sen kom jag hem och då drog jag på mig shorts och en bikini och satte mig vid datan xD hahah!, Imorgon ska vi till fänneslunda och gå omkring i skogen, fett drygt, men mamma har lovat mig att jag ska få vara hemma om det regnar! :D älskar min mami! taha!. men nu ska jag gå och ta mig lite och dricka tror jag, vi hörs imorgon! =D
J<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0