310709

Hallååå :*
Uscha, vaknade vid halv nio idag, är urtrött somnade runt halv två :( menmen, ska nog typ käka snart tror jag, är sjukt hungrig! ;) Idag vet jag inte vad jag ska göra, får se faktiskt .. kanske bllir spotify hela dagen idag igen eller så kanske jag ska spela lite på min brors x-box, jadu, vi får se! ;) ikväll ska jag iallafall kolla på DN-galan, friidrott, är typ så sjukt kul att kolla på , älskar de! ;D Imorgon ska jag antagligen vara med simon, vi får se skulle prata med han om det mer idag :) Saknar han även fast jag var med han i tisdags! haha, och de vet ju inte ni igentligen x), men det var jag! ;)<3 Men jag ska ta och äta nu, är sjukt hungrig! :o ska göra ett pitabröd tror jag! ;) ahaha, vi höra cutiepies! :)

Love
/iidajohanson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0