310709

Hallååå! :*
Jag har mixtrat lite med bloggen som ni kanske märker, haha :) var lite trött på min header och har haft en bild på hur jag vill ha min header ett bra tag, och idag bestämde jag mig för att göra iordning den! :) sen blev det till att byta lite andra grejer också, hoppas ni gillar't för de gör jag! :)

Idag har jag varit i borås med pappa och strosat runt i Knalleland, det var jätte skoj! :) Har hittat två par skor jag ska ta och handla till min stoora samligt med skor, haha! och köpte guitar hero World tour till mitt Playstation 2 och ett minneskort till playstationet! :) pappa köpte ett par skor och en keps till mamma, det var iallafall väldigt roligt! :) får se när jag ska till stan igen, blir nog snart iallafall. nu är jag sjuukt hungriiig! mamma och pappa lagar mat, den är nog snart klar tror jag minsann, efter maten ska jag nog ta en promenad eller så, vi får se! :) vi hörs gullungar!

Love
/iidajohanson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0