300709

Hejj! :*
Gash, förlåååt! jag vet att jag inte skrivit på jättelänge, men jag har ingen lust att skriva överhuvudtaget :/ jag ska försöka bättre mig! Och vet ni vad? det har gått en hel månad!, en hel månad med simon, jag jag är mer kär är någonsin!<3 det känns rätt, det är såhär jag vill ha det i ett förhållande! Simon gör mig sjukt lycklig, och tycker om mig så som jag är, och det älskar jag med honom!<3 kan fortfarande inte förstå att det bara gått en månad, känner som flera år! Jag älskar dig Simon, av hela mitt hjärta!<3 Jag sitter och kollar på tv nu, så jag har inte så mycket tid att skriva, men skreb nu ändå för de är reklam men nu har det börjat igen, så vi hörs! :) Pusss! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0