230709

Hejsan! :*
Skrev inget igår, hade ingen lust till det faktiskt .. det hände inte så mycket heller, badade lite och jag och daniel kastade badboll till varandra, haha vi kan ha så roligt ibland ;) Malin fyllde år igår med, grattis! :)
Idag ska jag inte göra så mycket mer än att jag ska på torsdagskvällen i borås med Caroline, ska bli roligt! vi är ju galna hon och jag, haha! :D det känns lite konstigt faktiskt, jag har inte pratat med simon sedan i tisdags innan han åkte hem men som jag fortsätter säga till mig själv, jag ska inte bli beroende utav honom, så att jag måste veta vad han gör, och vem han är med hela tiden, för det skulle verkligen förstöra allt mellan oss, och det får det inte göra! Jag ska förresten ta kort på halsbandet jag fick av honom nu någon dag så ni också kan få se det! :) men nu ska jag kolla efter något att ha på mig på torsdagskvällen idag och så hörs vi kanske när jag kommer hem eller imorgon! :) Take care! :)
Puss :*

Kommentarer
Postat av: Hilda

grymt desingn! :D

2009-07-25 @ 13:10:03
URL: http://hiildas.webblogg.se/
Postat av: iida

Tack! :D

2009-07-25 @ 13:49:27
URL: http://iidajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0