210709

Hejsan! :*
Har varit med älskling idag, som jag skrev imorse! :) vart massa mys, trodde det skulle kännas konstigt eftersom vi inte har träffats på två veckor, men det var perfekt!<3 eftersom mina grannar inte är hemma, så gick vi ner till dom och kollade på poolen och lite så, haha, det var nästan som vi gick på ett äventyr xD vi låg även på deras studsmatta och bara pratade, sedan gick vi till poolen igen, och så ställde jag mig vid min grannes jacuzzi och så trällade jag nästan på han x) så bra balans har jag :p men sedan satte jag mig på överdragssaken till jacuzzin och så stod simon där med mig och kramades, om ni bara visste hur skönt det var att hålla om honom igen och veta att han var hemma igen!<3 simons mamma hämtade honom runt klockan halv sju, jag trodde jag skulle dö verkligen! ville inte vara utan honom igen! :(<3 Men jag fick ett paket av simon, och i det så var det ett halsband, sjukt sött, det är ett hjärta (a)<3 så nu har jag honom med mig hela tiden, tack älskling!<3 Men nu ska jag ta och sova, är jättetrött och ett stort plus är ju att min säng luktar simon, vi låg där jämte varandra och myste innan, så nu kan jag droga lukten av honom!<3 vi hörs! :) Pussisarr :*
Jag älskar dig simon!<3




Älskling!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0