200709

Hejj! :*
Jag var så sjukt trött igår så jag orkade inte skriva här då .. Iochförsig så hände det inget speciellt igår heller, kollade på tv i stortsett hela dagen, gick ut på en promenix med cody och sa hej då och lite så, han har nämligen åkt till Ukraina idag :< Simon skulle ju komma hem igårkväll också, men jag vet faktiskt inte om han gjorde det .. vi pratade inget igår eftersom hans mobil spärrats, men jag hoppas att han kom hem igår så att jag kan vara med han idag skulle vara sjukt underbart och vara med han idag! :) Och förresten, mina grannar åkte till Frankrike igår, eller ja dom började sin resa, dom ska bila ner. Och vi får "låna" deras pool under två veckor när dom är borta då, vi får tillochmed använda deras altan/uterum, och garage och så! :) najjjs! :D Men nu ska jag käka frukost, och så får vi se om jag ska vara med simon idag eller inte! ;) Pussissaarrrr :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0