190709

Hejsan! :*
sitter på min brors dator nu, ska strax sova :) Men det kan bli en del felstavningar pga min brors tangentbord, JAG HATAR DET! det är så långt ifrån mitt tangentbord så det blir väldigt lätt fel när jag sitter på hans data :p haha! :)
men iallafall, så fick jag sms från simon innan, hans mobil har blivit spärrad :/ synd om älskling! men det bra var att han kommer hem ikväll, eller som de flesta säger vid den här tiden, imorgon kväll ^^ men för att förenkla det så säger vi söndag kväll! så jag ska vara med han på måndag antagligen! :D så sjukt glad blev jag! :) men, min och mammas dag idag blev inte våran dag, jag har inte varit med mamma ett dugg, för hon åkte till min faster istället, och jag har bara hjälp mamma laga mat idag .. vilket är tråkigt, men de brukar bli såhär så jag är inte förvånad! men nu ska jag lägga mig i davids säng och kolla på "Real World" tihi, vi hörs imorgon! :) Pussisarrr :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0