170709

Hejj :*
Jag orkade inte skriva igår när jag kom hem, var så trött jag jag kröp isäng direkt faktiskt! :)
Men iallafall, igår vid halv ett så åkte jag in till borås, där jag skulle mäta carro klockan ett, men jag och pappa tänkte passa på att hämta ut bio biljetterna till harrypotter och halvblodsprinsen.. men så öppnade inte kassorna i bion förän klockan ett så jag och pappa gick upp till donald's foto och kollade på objektiv till min canon :D hittade ett som jag ska önska mig i födelsedags present! :) sedan sprang jag och mötte carro vid södra torg kiosken och vi gick till bion där pappa väntade och så hämtade vi biljetterna, sedan åkte pappa och mamma iväg och jag och carro gick iväg och kollade på massa saker, sedan fick carro för sig att ta hål i örat, så vi gick och gjorde det, sedan var klockan 13.40 så vi gick bort till bion och sätllde oss i godis kön ! :) jag köpte en dricka och en påse med bilar, och sedan gick vi in och satte oss på våra platser, som vi inte hittade först xD hahaha, så pinsamt var det!! ^^ Filmen var suuuper! verkligen en film som jag rekommenderar! :) efter filmen så kom carro's kille mikael, och var med oss resten av dagen! :) vi gick och åt på mcdonalds och efter det så gick vi och satte oss i stadsparken. Mikael gick bort till Net on Net och jag och carro satte oss på café orion, jag köpte en choklad biskvi mums! :) sedan gick vi och käkade pizza, haha! tjockisar är vi! :D sedan gick vi och kollade på Thomas Di Leva som var kvällens underhållning på stora torget :p ahahahahahahahaha, fyfan vad rolig han är asså xD vi kollade i typ tio minuter och sedan gick vi till café orion igen jag åt ännu en choklad biskvi :p sedan gick jag bort mot Grand Hotel där mamma skulle hämta mig, men jag fastnade vid en bar/restaurang där en kompis ifrån hockeyn var, som heter stefan :) stog där och tjöta lite och sedan gick jag vidare mot grand hotel och där stod mamma så vi åkte hem och som jag sa så kröp jag isäng i stort sett direkt när jag kom hem :)

Idag vet jag inte vad jag ska göra, mår inte helt okej faktiskt, har huvudvärk och en förkyldning som precis satt sig i kroppen på mig så jag är sjukt hängig .. vi får se! :) Kanske skriver i kväll igen, vi får se! :) Pusssissaarrrrrrr :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0