170709

Hejj :*
Idag har jag varit i Marsjön och badat med mamma och pappa, vattnet var jättekallt men det var skönt ändå! :) vi var bara där en liten stund sedan cyklade vi hem då, så gick vi ner till våra grannar och badade, jag badade lite snabbt och sedan gick jag hem och kollade på film och satte mig här.. och för en stund sedan kom min mamma och pappa hem och sa att jag va tvungen att följa med ner till våra grannar för vi skulle käka där, men jag snackade mig ut der, för jag orkar inte gå ner dit faktiskt .. sovit sjukt dåligt inatt så är ganska trött redan ;s hahah! men jag ska göra typ kroketter senare och så ska jag kolla på en film eller så, sen däckar väl jag i soffan ahaha! xD men nu ska jag kolla på tv och vänta på att pappa och en annan som vi känner ska gå ner till våra grannar så jag kan göra min egen mat ^^ Men jag måste säga att jag börjsr bli nojig nu, skickade sms till simon igår som han inte svarade på, och så skickade jag ett sms till han idag som han inte heller svarar på .. även om det säkert inte har hänt något så vet man aldrig.. hoppas inte det har hänt något med älskling :(<3 Han ska åka hem imorgon förresten, saknar honom så sjukt mycket! :(<3 men nu ska jag kolla på tv som jag sa och så hörs vi imorgon! :) Pussisarrr :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0