140709

Hejsan! :*
Jag glömde skriva igår, förlåt (a) jag vaknade ganska sent och åkte till borås nästan direkt, sen när jag kom hem så hade jag sån huvudvärk så jag kollade på en film, sedan städade jag och sedan kollade jag på ännu en film, och sen var klockan 22 och jag gick ut och sprang! :D så skönt är det alltså! :) tihi.

Idag vaknade jag vid halv tio så jag gick upp och läste tidningen sedan kollade jag på Rachel Ray show och sedan våra bästa år, efter det så kollade jag på wildfire och så är jag här! :) och jag har tagit kort på kläderna också, så de kommer i slutet på inlägget! :) Igår var det förresten 2 veckor för mig och simon, fast det känns mer som 2 månader! haha och nu är det endast 8 dagar kvar tills han ska komma hem, längtar som en toook! :) vill bara att han ska komma hem NUNUNU! ;) men jaa .. idag vet jag inte vad jag ska göra, vi får se.. jag kollar nog på film hela dagen tror jag, we'll se! :) men nu ska jag ta och be mamma göra ett pitabröd till mig så jag kan äta frukost! :) Vi hörrrs :) pussar :*

kläderna jag köpte på ullared; (klicka på bilden!)
köpte ju, trosor, strumpor, filmer och massa sånt, men orkade inte ta kort på det, lite stört att lägga upp bilder på trosor man köpt också ;)


Dagens outfit! :)


Pyjamas, tröja+byxor! :)


haremsbyxor (:


tshirt (:


Linne+tshirt :)


Tunika! :)

Kommentarer
Postat av: sara

Vart har du köpt den gråa t-shirten/tröjan? :D

2009-07-25 @ 12:51:23
URL: http://typsaara.blogg.se/
Postat av: iida

alla kläderna på bilderna är köpta på Gekås i ullared! :)

2009-07-25 @ 13:50:54
URL: http://iidajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0