150709

Hejj! :*
Jag är usel på att skriva, jag vet (a)
men jag har ingen lust att skriva på något sätt, känns galet! och nu ska jag tjata lite mer om simon tänkte jag (a) haha! :)
Men om ni bara visste hur sjukt jävla lycklig jag är med honom, det känns så rätt på något sätt, jag känner att jag lätt skulle kunna dela hela mitt liv med honom!<3 Jagvetjagvet, jag är 14 men det känns så verkligen! Jag har inte en susning om vad jag skulle göra utan honom, Guuuud det känns helt gaaaalet faktiskt, var så länge sedan jag kände att jag kunde dela hela livet med någon, sure jag har varit kär innan harregud, deklart! men jag har bara känt att jag verkligen vill dela hela mitt liv med två stycken, Simon och Pontus! och somvanlig skulle jag kunna sitta här och babbla och babbla om simon hela kvällen, men jag ska inte tråka ut er ! ;) och nu ska jag och mamma BADA! haha, jag orkar inte byta om så jag hoppar i med kläderna på! xD hahaha! :D vi hörs imorgon innan jag åker på bio med min Kusin Caroline! :) Pussisaaarrr :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0