120709

Hejjjs! :*

nu kommer det andra inlägget som handlar om idag istället! :p

Idag var jag på ullared faktiskt! :D köpte endel kläder, ska ta kort på det senare, orkar inte nu, så det kanske kommer i morgondagens inlägg eller så, haha vi får se! :) iallafall, så köpte jag; en tshirt, haremsbyxor, en tunika, ett skärp, en bh, trosor, strumpor och en pyjamas och lite andra småsaker som två filmer och lite så, men bilder på kläderna kommer! :) tihi, just nu så väntar jag på att mitt pitabröd kallna så jag kan fylla det med ost, och när jag hat ätit så ska jag försöka få cody annars drar jag ut springer :p tihi, men nu ska jag kolla mitt pitabröd så vi hörsss! :D Pussissaaarrr :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0