110709

Hejsan :*
Jag skrev inte igår, så jag skriver idag istället, fast jag skriver det som igår (?) någon som förstod det där? ahaha, näe men idag är de ju 12 men jag har rubriken som den 11 och berättar bara om igår! :P haha, så kommer det två inlägg på raken istället! ;)

Idag så var jag på kalas hos mina kusiner, sjukt kul, haha dom är så söta! :) iallafall, vi var ju på kalas som jag precis skrev, vi var hos lillen och gay, eller så kan man säga Anders och Ligaya ah mina släktingar iallafall.. Carro var inte hemma så de va drygt, men michelle och andreas fyllde ju år så de va roligt ändå! (: och filippinsk mat, MUMS! (L) loveit! ska lätt ge sån mat till simon nån gång ;) ahahaha! xD Vi var inte där så länge men precis innan vi åkte som kom carro, tihi de va skoj och träffa henne igen även om det blev väldigt kort! men vi ska träffas på torsdag och gå på bio och så, längtar! :) sen åkte vi och handla på coop och sen åkte vi hem, jag kollade på filmn och sedan runt klockan tio så drog jag och cody ut och prata lite, sen gick vi hem till han och kollade på film :) sedan följde han mig hem klockan ett inatt, och jag kröp i säng direkt typ! :) tihi, men har inte så mycket mer att säga nu, vi hörrrs! :) Pussissaaarrr :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0