100709

Hejsan! :*
Nu sitter jag på min mammas jobb, och fy sjuttsingen vad trött jag är :< satt uppe till tolv inatt ungefär, och hur smart är det om man ska gå upp klockan sex? smaaarrrrt! xD hahaha! :) Men jag är ganska pigg faktiskt, huvudvärk, växtvärk och så är jag hungrig, men va sjuttsingen livet är på topp just nu! :D När jag slutar vid ett ungefär så kan jag ju gå och lägga mig igen när jag kommer hem! :) Okej, de kommer jag nog inte alls göra, men ändå haha! Snart ska jag gå ut och köpa mackor, tihi, frukost! <3 haha, just nu väntar jag på mamma så jag kan lägga in fraktsedlar i movex? hahah, jag vet inte ens vad det är som jag ska göra! xD de är ganska lätt iallafall! (: måste bara veta hur man gör, jag har gjort det innan men minns inte hur man gör! :P Men nu kommer nog mamma snart så nu måste jag gå! ;) Vi hörs! :D Pussissaaarrrrr! :*
Ida <3 Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0