100709

Hejj! :*
Som ni vet så har jag jobbat idag, eller ja hjälp mamma lite! ;) haha, de va så sjukt trist först faktiskt, ,en sen såg/träffade jag en kille som heter Johannes som va rättså söt ju! :) även om jag har simon, så måste jag ju kunna kolla på andra killar? eller? .. jag hoppas det! ;) haha! xD ja, och vi kom ju inte ifrån jobbet föränn vid 20 i fyra, när jag väl började ha roligt :< så tråkigt ju! haha, de va några inklusive Johannes som började kasta frisbee nere på "golvet" som man kallar de där :p haha, så sjukt roligt va de och kolla på dom! :D men ja, sedan var arbetsdagen slut och mamma och daniel gick på semester, haha ska lätt följa med mamma fler gånger! :) Men jag har så sjukt ont i handleden så jag ska dra på mig handledsskyddet och kolla på en film tror jag! ;) Vi hörs! Pussissaaaarrrr :*
Ida Kärlekar Simon!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0