090709 - Älskling jag saknar dig :(<3

Hejj! :*
jag sitter och kollar på En prinsessas dagbok, och fick nyss ett sms av simon .. och Guuuuud vad jag saknar honom, även om jag har ryckt upp mig sedan i måndags, så går det inte en enda sekund utan att jag tänker på honom, eller hur mycket jag önskar att han vore här hos mig :(<3 tänk om han skulle sitta här jämte mig nu, tänk vad mysigt de skulle vasra, och mindre ensamt, fy sjutton jag saknar dig såå jävla mycket älskling<3 jag skulle kunna skriva i all evighet om hur mycket jag saknar simon, men de blir ni nog ganska trötta på :P men jag orkar inte skriva mer nu utan ska ta och kolla klart på filmen och sedan ska jag nog städa mitt rum, vi får se! :) Kanske skriver ikväll igen! ;D Vi Hörs! :) Pussisssaarrr :*
Simon, jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0