080709

Hejjj! :*
Idag har jag bara kollat på tv och suttit vid datorn faktiskt, kollade på "bend it like beckham"(skruva den som beckham) innan och gud, jag älskar den filmen, jag vet inte varför men det gör jag faktiskt! ;D Men de finns ju er som inte vet om att jag är galen i hockey, men de är jag, och de är bara lite mer än en månad kvar tills den första träningsmatchen är för mitt favoritlag Borås HC förkortas BHC.. och jag tror att jag kommer skriva endel om matcherna i min blogg, så blir inte galna för att det står om hockey i den :p haha det jag försöker säga är att få inte för er att ni kommit till fel blogg, vi får se! :) Men nu ska jag kolla på tv, och sen ska jag sova faktiskt ,behöver vakna tidigt imorgon! ;) Men vi hörs! :) Pussissaaarrr :*
Simon, Jag saknar dig :/<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0